Kabuki Mijl 2022

Kleur Nederland groen!!
Afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 15.438 (97%)

Loop jij ook mee?

Dit jaar organiseert Stichting Kabuki Syndroom voor de tweede keer de Kabuki Mijl op zondag 23 oktober
tijdens de wereldwijde Kabuki Awareness Day.

Iedereen die de Stichting een warm hart toedraagt, kan en mag deelnemen aan deze unieke sponsorloop. Dit kan thuis of op locatie (Kasteel Groeneveld, Baarn).

We willen op deze dag graag zoveel mogelijk geld inzamelen voor onderzoek naar het syndroom en de organisatie van een mooie jaarlijkse familiedag.

Dus steun deze actie! Word Teamlid! En verspreid deze actie onder zoveel mogelijk familie, vrienden en collega's!

Alvast bedankt voor jullie steun,

Inez Wassenaar en Jeroen Huisman

(namens Stichting Kabuki Syndroom)

Bekijk alle
€ 15 30-07-2023 | 13:34 Omdat Sari zo lieverd. Zij zat bij mij in de groep toen het werd ontdekt. Ik heb altijd een vrolijk strijdertje gezien! Ga zo door Sari!
€ 25 24-12-2022 | 17:45
€ 15 03-11-2022 | 23:17 Omdat jullie te gek zijn! 😘
€ 5 03-11-2022 | 20:14
€ 10 31-10-2022 | 22:02
Bekijk alle

Inschrijving Kabuki Mijl 2022

22-09-2022 | 17:58 Je kan je inschrijven door een mail te sturen naar stichtingkabukisyndroom@gmail.com onder vermelding van ‘Kabuki Mijl’. We verzoeken je om in deze mail het volgende aan te geven: Aantal deelnemers (inclusief namen) Leeftijd kinderen Dieetwensen Let op: Aan inschrijving en deelname zijn geen kosten verbonden!